Selamat datang ke Laman Blog Kedai Serbanika, di mana di sini kami ada menjual bermacam-macam produk jualan langsung(MLM) dan menyediakan pelbagai perkhidmatan seperti mendaftar agen menjual top-up dan sebagainya...

DEMI MASA...

Rabu, 14 Oktober 2009

FOREVER LIVING PRODUK


Aloe vera barbadensis ini jenis baka yg terbaik. Proses penuaian dilakukan ketika musim sejuk kerana inginkan kepakatan dan segala khasiatnya diperolehi Tanpa rasa dan warna.


Digunakan untuk

mengurangkan gula dalam darah
strok
resdung
athritis
gaut
asma
paru-paru
kudis
kurap
panau
jerawat
bisul
menajamkan minda
org mudah lupa
yg menghidapai kanser yg telah menjalankan kimo
ia dapat membantu sistem ketahanan jadi tiada masalah keguguran atau letih untuk pasangan yg belum mendapat zuriat.


Avocado Face and Body SoapAvocado Face & Body SoapNatural beauty starts with clean, healthy skin.And clean, healthy skin starts with nature. For30 years, Forever Living Products has been aleader in finding and perfecting natural sourcesfor softer, smoother, beautiful skin. And we’vejust perfected another – avocado.Made with 100% pure avocado butter, AvocadoFace & Body Soap loves your skin, moisturizingas it cleans with the natural, rejuvenatingproperties of this powerful fruit. Avocado offersrelief for almost every skin type, gently cleansingoily skin with no irritation to keep pores clear and healthy. For dry, sensitive skin, it soothes quickly and penetrates to nourish andmoisturize. And because it’s a moisturizer and a cleanser,Avocado Face and Body Soap continues workingafter you bathe. The fresh citrus scent is agentle reminder that it’s helping to keep yourskin soft, supple and healthy all day long.




Formulasi yang lembut, berkesan dan sesuai untuk kegunaan seisi keluarga.
* Dirumus dengan gel aloe vera yang telah distabilkan 100% dan propolis lebah.
* Tidak mengandungi fluorida - sesuai untuk seisi keluarga
* Penyegar nafas yang kuat dengan rasa yang amat menyegarkan.
* Membantu menyingkirkan bakteria penyebab plak gigi *
Pelelasan yang rendah. Tidak mengandungi pelelas kasar yang boleh menghauskan gigi anda.
Harga :RM35.00 temasukbelanja Pos.


PRODUK MADU LEBAH

Dikumpul dari sarang-sarang lebah yang terbiar di hutan yang subur di Gurun Sonoran,Arizona yang tidak diganggu langsung oleh aktiviti,madu lebah forever sudah pasti mempunyai standard dan kualiti yang tertinggi.Gurun Sonoran merupakan salah satu lokasi pemeliharaan lebah yang paling Ideal di dunia dengan beribu-ribu spesis pokok berbunga dan persekitarannya yang bersih di mana racun-racun serangga serta bahan kimia dari ladang-ladang pertanian dan pencemarandari kota-kota hampir-hampir tidak wujud. Madu lebah forever adalah 100% madu asli "liar" dari gurun yang berkualiti tinggi.Ia secara semulajadinya mengandungi royal jelly serta pollen yang meningkatkan nilai khasiatnya dan menjadikannya satu produk pemakanan yang unggul. Komponen-Komponen utama madu ialah : Gula ringkas (Fruktosa dan sukrosa) Gula ringkas mudah diserap oleh badan utk membekalkan tenaga dgn serta-merta.Kandungan fruktosa yg tinggi menjadikan madu lebah mempunyai kemanisan yg lebih tinggi,pada bilangan kalori yg sama.


Vitamin


Ia mengandungi vitamin A,B Kompleks,C,K dan sbgnya.Vitamin di perlukan pelbagai proses biokimia badan,dan utk melaraskan perjalanan metabolisma badan.


Mineral


Ia mengandungi pelbagai mineral yg diperlukan utk proses tumbesaran,memelihara kesihatan tulang dan gigi mengawalatur keseimbangan tekanan osmosis bendalir tubuh dan sbgnya.


Enzim


Ia mengandungi enzim invertase,diastases,lipase,glucose oxidase dan phosphatase yg blh membantu proses penghadaman serta catalase yg blh menguraikan hydrogen,sejenis radikal bebas yg boleh mengancam sel-sel tubuh. Asid Amino Asid Amino adalah asas pembinaan sel-sel tubuh.Ia diperlukan utk membina sel-sel baru serta membaikpulih sel-sel rosak. Madu forever dihasilkan drpd nektar bunga.Lebah madu bergerak dari bunga ke bunga,mengumpul nektar dan kemudian berulang-ulang meluahkannya dari perut satu lebah ke lebah lain utk mencampurkannya dgn enzim mereka bg menghasilkan madu yg kemudiannya mereka simpan dlm sarang.Madu lebah telah diterima dan dihargai sbg salah satu makanan semulajadi yg terbaik sejak berkurun-kurun lamanya.Sejak permulaan tamadun lagi, madu telah diketahui sbg gedung pemakanan yg berkhasiat.Ia mengandungi 180 jenis sebatian pemakanan termasuk pelbagai Vitamin penting,Mineral.Kabohidrat,Enzim,protein dan Asid Amino.Madu lebah forever adalah 100% tulen dan secara semulajadinya mengandungi pollen serta Royal Jelly yg membuatnya makanan kesihatan yg amat berkhasiat dan penuh dgn Nutrien dan tenaga. Madu forever dihasilkan drpd nektar bunga.Lebah madu bergerak dari bunga ke bunga,mengumpul nektar dan kemudian berulang-ulang meluahkannya dari perut satu lebah ke lebah lain utk mencampurkannya dgn enzim mereka bg menghasilkan madu yg kemudiannya mereka simpan dlm sarang.Madu lebah telah diterima dan dihargai sbg salah satu makanan semulajadi yg terbaik sejak berkurun-kurun lamanya.Sejak permulaan tamadun lagi, madu telah diketahui sbg gedung pemakanan yg berkhasiat.Ia mengandungi 180 jenis sebatian pemakanan termasuk pelbagai Vitamin penting,Mineral.Kabohidrat,Enzim,protein dan Asid Amino.Madu lebah forever adalah 100% tulen dan secara semulajadinya mengandungi pollen serta Royal Jelly yg membuatnya makanan kesihatan yg amat berkhasiat dan penuh dgn Nutrien dan tenaga.

Khasiat Madu Asli Forever ini sesuai untuk mengawal dan menghindarkan penyakit-penyakit yang seperti asma dan lelah, resdung, buasir, sakit jantung, batuk, darah tinggi, selsema, migrain, sakit tekak,tyroid dan kencing manis yang ada dalam darah.

Khasiat yang boleh diperolehi dari Madu Asli Forever:
Ianya mampu mengeluarkan/membersihkan segala kekotoran
Ianya mampu menyerap lembapan dalam badan
Meningkatkan tenaga/oksigen dalam darah
Membersihkan perut
Membuang angin
Membaiki sel-sel yang rosak
Memelihara dalaman wanita
Memelihara kesihatan lelaki Ia juga dapat menjaga sistem dalaman badan manusia dengan: Memanaskan badan Melancarkan perjalanan darah
Mengimbangkan diet badan
Menguatkan tenaga dalaman
Meningkatkan kecergasan dan daya ingatan serta hafalan anak-anak Melawaskan usus


Dari Ibnu Majah, Al-Hakim daripada Ibnu Masul (R.A): Sesungguhnya Rasulullah S.A.W telah bersabda, " Madu adalah penyembuh bagi penyakit dan Al-Quran adalah penyembuh bagi penyakit di dalam hati. Maka berubatlah kamu dengan madu dan Al-Quran".

Amalan menyukai dan memakan madu merupakan amalan Rsulullah S.A.W. Madu lebah menjadi penawar untuk berbagai penyakit seperti dinyatakan di dalam Surah An-Nahl Ayat 68-69. Jadikanlah ia satu amalan harian kita semua. Wallahu'alam


Bagus untuk wanita mengandung dan bayi ...
Hanya gunakan sudu plastik/kaca Jangan disimpan dalam peti ais


  • Cara Minum: 1 sudu teh, 3 x sehari (pagi, tghari, malam)


  • Kanak-kanak: 1/2 sudu teh, 2 x sehari (pagi dan malam)


Sebelum minum bacalah selawat kepada Rasulullah sebanyak3 kali mohon disembuhkan daripada segala penyakit zahir dan batin, InsyaAALAH...



ALOE BLOSSOM HERBAL TEA


Teh herba yang amat menyegarkan. Diperbuat daripada bunga pokok aloe bersama dengan 11 jenis herba terpilih yang lain. Ia tidak mengandungi kafein dan boleh membantu anda mengekalkan sistem penghadaman dan metabolisme badan.

RM 55.00 termasuk dengan kos penghantaran







ALOE JOJOBA SHAMPOO
Aloe-Jojoba Shampoo ialah shampoo dengan pH seimbang menggunakan daun lidah buaya bagimenembusi jauh ke dalam kulit kepala untuk membersihkan kekotoran.dengan kombinasi seimbang lidah buaya, jojoba serta pelembab dan ejen perapi yang lain untukpembersihan dan perapian berkesan, produk ini adalah sesuai untuk semua jenis rambut.
RM 65.00 termasuk Kos penghantaran



Cara Pembelian dan Pembayaran


Sebelum membuat pesanan , sila hubungi saya terlebih dahulu, sama ada SMS atau telefon kerana ada masa tiada stok.

Telefon@SMS : 019-4470864

Emel : arozak64@gmail.com



No akaun Maybank : 164418006606
Nama Akaun: ABD ROZAK B. YAAKOB


No akaun CIMB : 02070000632207
Nama Akaun: ABD ROZAK B. YAAKOB



Bayaran boleh dibuat secara bank in (Cash Deposit Machine) atau fund transfer (internet banking) ke akaun Maybank,Public Bank atau CIMB saya.Selepas buat pembayaran, sila email atau smskan butiran berikut ke no: 019-4470864. BUTIRAN :Nama, Alamat, Tarikh & Masa , Nama Bank, Jumlah Bayaran.
SILA simpan bank in slip sebagai bukti pembayaran. Jika menggunakan internet banking, sila lampirkan resit bayaran atau log out summary dan emailkan kepada saya ke arozak64@gmail.com
SAYA akan respon kepada email atau SMS anda secepat mungkin.Produk yang dipesan akan dihantar melalui Pos Laju. Kos penghantaran adalah percuma . Untuk pembelian dari Sabah dan Sarawak, sila tambah RM 5.00 untuk kos penghantaran. Setiap pesanan adalah dijamin sulit dan persendirian sahaja. Maklumat anda cuma akan digunakan untuk tujuan penghantaran sahaja. Penghantaran melalui COD boleh juga diuruskan untuk kawasan Kulim dan Kawasan-kawasan yang sama waktu dengannya.


Nota Penting:Tidak wujud unsur penipuan. Selepas anda bank in bayaran dan telah saya sahkan, prodak akan dihantar secepat mungkin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan